Big brother

Schreef ik gisteren nog over bijna in mijn broek doen, kreeg ik ’s avonds nog een heerschap aan de deur die me een pakketje Allways tegen licht urineverlies overhandigde.

Helemaal gênant werd het toen de bewuste man een buur was, die ene die zich van niemand iets aantrekt, zich niet met straatfeesten inlaat, … die bij zijn eigen buren was gaan vragen waar de geadresseerde op het pakje woonde (er stond geen huisnummer bij)

Waar ik nu weer online gegevens heb achtergelaten om zo een pakketje te krijgen, geen flauw idee, en dat het me allerminst charmeerde dat de helft van de straat dat moet weten zult u begrijpen.

Het is waar, ik ben 45, hormonaal ben ik zelfs 10 jaar ouder. Technisch gezien zou ik de inhoud van het pakketje dus kunnen gebruiken. Maar het onheil dat ze daarmee oplossen kan ook voorkomen worden ! Ik weet dus waarom ik gewillig squats doe in de turnles, ik ‘squat’ zelfs heel mijn huishouden door (wasmachine, vaatwasser, droger vullen/legen)

Wie het nu in Keulen hoort donderen wat die squat betreft : lees eens hier bij Mme Zsazsa en wens haar dan maar meteen een vlotte bevalling !

5 gedachtes over “Big brother

  1. Die broekjes wil ik bestellen. Niet voor mezelf maar voor een collega die bij binnenkomst van haar baas bijna steeds een plasje zou doen. Ge kent zo’n mensen wel, dat is gelijken hond die plast van blijdschap als hij zijn baasje ziet. 😉

Wat ben ik blij dat u reageert !

