Spare me the gory details !

Dat de echtgenoot een ‘naast de pot pisser’ was dat heb ik puzzelstuk per puzzelstuk kunnen samenstellen na zijn dood, en wees gerust, het was geen kleuterpuzzel van 4 stukjes 😦

Dat mijn schoonvader een ‘naast de pot pisser’ is (was gezien zijn gezegende leeftijd ?) daarvan word ik beetje bij beetje op de hoogte gebracht door de mensen die ik als patiëntenvervoerder in mijn wagen krijg.  Zéér aangenaam onderwerp vind ik dat. NOT ! Soms ben ik ECHT tevreden met een praatje over het weer hoor !

Dat mijn schoonmoeder mij gisteren vertelde dat de echtgenoot van hun vroegere poetsvrouw zeker is ‘datij der nog op gezetn et’ (mijn schoonvader dus, op zijn vrouw) dat kon er ook nog wel bij.

Dat ik daar vanmorgen vroeg nog de details bij krijg over spermavlekken o.a. vond ik totaal overbodige informatie.

Dat zij nog denkt dat het allemaal leugens zijn, tot daar toe, ik weet beter want mijn schoonzusje heeft haar vader zoveel jaren geleden in actie gezien en hem toen serieus de les gelezen.

Dat ik van al die toestanden een maagzweer kweek, daar zullen we best over zwijgen zeker ?

Dat het op die manier moeilijk is om mijn verleden te laten rusten , geen kat die daar lijkt om te malen …

13 gedachtes over “Spare me the gory details !

Wat ben ik blij dat u reageert !

