Niet meer van #projectblogboek doen

Het was al duidelijk met mijn vorige post dat ik niet in het project pas.  Ik heb echt teveel jaren in een strenge pas gelopen, dus wil ik nu eigenlijk alleen maar mijn goesting doen (voor zover dat uiteraard mogelijk is)

Niet dat ik negatief kan spreken over Kelly haar ‘blogboek’ , buiten een woord dat tweemaal gedrukt is in een bepaalde zin op pagina x, en een dt-fout op pagina y, zou ik daar niets aan veranderen. Wie ben ik trouwens om dat ook maar te overwegen. Als mijn blog een tiende van de lezers van ‘de crib’ heeft zal het veel zijn.  Ik buig dus nederig het hoofd ! (schrijf ik hier maar over fouten bij een ander en heb ik ondertussen al twee fouten uit dit stukje gehaald *schaamrood*)

Het boek blijft zeker wel een aanrader voor allerhande tips, zonder dat het een keurslijf moet zijn voor wat ik hier gewoon ben te doen.

Mocht dit een logje zijn met een liedjeskapstok, ik zou er Astrid Nijgh met ‘Ik doe wat ik doe’ aan vasthangen.

Enkel voor de titel uiteraard, de inhoud van het lied zou anders mensen op het idee kunnen brengen om ‘hot’ als voorvoegsel bij mijn irl-voornaam te zetten.

En laat dat nu het laatste zijn waarop ik zit te wachten !

18 gedachtes over “Niet meer van #projectblogboek doen

    • Ik zou het erg spijtig vinden mocht je anders gaan bloggen Menck !
      Dat van die theorie en praktijk : mijn jongste zegt dat ook altijd als ze dingen moet studeren die haar echt niet interesseren (alsof ik dat later nog nodig ga hebben, …)

  1. Ik doe niet mee, ik heb de helft al verteld wat er in haar vragen voorkomt, en de andere helft heb ik weinig over te zeggen. Het moet interessant blijven voor alle partijen he 🙂 Bovendien heb ik de laatste tijd zoveel inspiratie dat er sowieso al niet genoeg (blog)dagen zijn in één week.

  2. Ik ga ook passen, ondanks het feit dat er waarschijnlijk veel van haar te leren valt,…..maar Carrie is nogal eigenzinnig, met als resultaat waarschijnlijk ook een minder groot succes :-). Maar dit is enkel voor mezelf en dat jullie komen lezen vind ik al top!!

  3. Pingback: Geen copyright ! #projectlogboek #pauze? PC43/52 | bentenge

Wat ben ik blij dat u reageert !

