Schoon schip in de mailbox

U kent het wel, je hebt eens ergens je gegevens achtergelaten, en opeens krijg je van 1001 firma’s reclame die je aan geen kanten interesseert.  Bij mij duurt dat meestal niet lang, want ik ga direct naar de uitschrijfknop.

De vreemdste reacties heb ik al gekregen op zo een uitschrijving, zelden in het Nederlands, maar deze van vandaag is toch een ‘specialleke’ in de rij :

20140812_170020

Ik zou iets willen antwoorden in de stijl van :

‘Dat ge bedankt zijt’

‘que tú thanks bent’

7 gedachtes over “Schoon schip in de mailbox

  1. Haha wat gek zeg, stom gedaan. Ik schrijf mij ook altijd meteen uit als ik een ongewenste e-mail krijg. Voorheen was het niet bij de wet vastgesteld, maar sinds het verplicht is de ‘afmeldknop’ in de mail te plaatsen, gaat het gelukkig een stuk makkelijker.

    • Ja, het komt ook voor dat je wil uitschrijven en dan krijg je telkens een error, waardoor die uitschrijving niet doorgaat. Je moet eens proberen uitschrijven van de mailing van Test Aankoop. Beetje cynisch voor een dienst die consumenten helpt ! De Nationale Loterij is er ook nog zo ééntje

Wat ben ik blij dat u reageert !

