En toen had ze het over ‘teKstikels’

… mijn Piepedolleke

Je wil echt niet weten waarover hier soms gepraat wordt aan tafel. Nee, echt niet !

Van de nieuwe bikini ging het naar het ontharen van de bikinilijn en okselhaar en ik ben helaas al vergeten hoe er dan plots teKstikels bij te pas kwamen.

Ik heb, goede opvoedster als ik ben, ahum, het woord verbeterd als zijnde testikels, maar zei er al lachend bij dat die teKstikels misschien ballen zijn met een tattoo op, waarop de fantasie van de kroost alweer alle richting uit schoot met welke teksten daar dan allemaal konden opstaan.

Na de examenstress was het fijn om nog eens onbezorgd te kunnen lachen.

En ja schattebol, tegen dat  je uitslag bekend is zal de tablet-PC nog altijd zoek zijn (in de schuif van de kleerkast op de strijkkamer – ze leest hier toch niet mee)

Waarop ze weer over the top-goedgezind van tafel vertrekt.

GA JE ME WEER ALLES AFPAKKEN MISSCHIEN (de hoofdletters accentueren de decibels)

Nee, allerliefste puber, maar je moet wel niet denken dat ik je – mocht je al geslaagd zijn – ga belonen om er een jaar je broek aan geveegd te hebben.

4 gedachtes over “En toen had ze het over ‘teKstikels’

Wat ben ik blij dat u reageert !

