Straks blijft alleen de rock n roll over

… uit het rijtje van sex and drugs and rock n roll 😦

De sex vertrekt volgende week vrijdag op de fiets naar Compostela.

En mijn drugsverslaving in de vorm van chocolade met praliné-rum moet ik noodgedwongen ook opgeven.  De chocolade was namelijk 1 van de smaken bij de suikervrije tabletten bij Aldi en daar hebben ze zomaar besloten dat ze die uit assortiment nemen en vervangen door witte chocolade (ook goed, maar mijn enig alcoholshot dat ik tot mij neem is daardoor verdwenen uit mijn dieet).  Mocht die soort al slecht verkocht hebben, dan zal het toch niet in het filiaal geweest zijn waar ik doorgaans ga (ik was niet beschaamd om met 15 repen tegelijk naar de kassa te gaan)

Tot overmaat van ramp heb ik gisteren ook mijn koffiezetter naar de kast verwezen.  Met mijn lief die niet meer hier geraakt voor zijn vertrek staat dat ding toch maar stof te vergaren.  Mijn caféïne haal ik dan uit (veel minder) kopjes Senseo koffie.

Er zit nu niet anders meer op dan mijn haar te laten groeien, kwestie dat ik op tijd eens kan headbangen op een stevige rock-plaat.

Ik ben er zeker van, daar gaat volk naar komen kijken !

8 gedachtes over “Straks blijft alleen de rock n roll over

  1. Jammer van de suikervrije chocolade! Tja en het lief naar Compastella, ik hoop dat hij toch niet te lang weg blijft, Probeer af en toe een beetje me-time, als is het dan zonder chocolade!

Wat ben ik blij dat u reageert !

