Tax on web

Aanslagjaar 2014-inkomsten 2013

Persoonlijke toestand : ’t Zijn toestanden :  nog altijd dat vies woord van 6 letters dat begint met een W en eindigt op een E.  Ik leef nu eenmaal graag in zonde met mijn lief !

Kinderen ten laste : 1  Oei, ze hebben me zomaar een kind afgenomen.  Niet met mij ! ’t Zijn er nog altijd 2 die (ten) last(e)ig zijn.

Kadastraal inkomen : ik kan me vinden in het voorgedrukte cijfer

Lening huis : driewerf hoera ! de laaste keer dat ik daar iets moet bijzetten.

Niet verplicht aan te geven inkomsten : Wie is er in godsnaam zo gek om daar iets bij in te vullen ?

Wedden en lonen : niets : ‘k ben weer lui geweest

Pensioenen = smartegeld : OK

Dat ik de bijlagen ter beschikking hou : ik kan niet anders zeker ?

Berekening van de belastingen : ik krijg terug, alweer hoera, een volle 0.00€

Tot volgend jaar zeker ?

 

7 gedachtes over “Tax on web

  1. Als de afbetaling van de woninglening niet meer zal worden ingebracht, dan zal die 0 euro toch enigszins worden opgetrokken, vrees ik.

Wat ben ik blij dat u reageert !

