En nu tijd voor reclame !

Vermits dit geen digitale TV is kunt u niet opnemen en doorspoelen, wegklikken daarentegen …

Een tijdje geleden werd ik via ‘The insiders” uitgeloot om LAYS OVEN CRISPY THINS te proeven.  In twee smaken dan nog : Emmenthal cheese en Olive Oil&Herbs.  Niet zomaar een soort chips, maar eerder een soort aardappelkoekje (iets dikker dan chips) zoals de naam zegt gebakken in de oven, en volgens de verpakking resulteert dat in 40% minder vet.

Vermits ik van moetens het beste van zoet afblijf, zijn chips vaak mijn dada.  In oververhormoonde dagen stel ik telkens het record schrokken scherper *bloos*

Een chipje proeven is dus helemaal geen straf voor mij, en voor de kroost al evenmin.

Groot jolijt dus toen ik dit ging afhalen in de buurtwinkel :

IMG_5850

Een hele doos vol vergezeld van de nodige briefjes om anderen mee te laten knabbelen.

12 zakken van dit :

IMG_5851

En 12 zakken van dat :

IMG_5852

Zonder proeven ging mijn voorkeur al direct uit naar de Olive oil & herbs, en na het proeven bleef dat ook zo.

Op 27 april nog nieuwjaarders over de vloer krijgen (mijn petekind, was vroeg dit jaar, anders komen ze eerder in mei) was een kans om naast twee andere dingen ook nog voor een luiemensen hapje te zorgen.  Meer dan een Genovese pesto was er niet nodig om de Crispy Thins naar binnen te werken.  Ik kreeg geen slechte commentaren over al dat krakends, alleen de opmerking dat de dipsaus pittig was.

Toen ik verder op de week merkte dat ik te weinig brood in huis had, heb ik zelfs geëxperimenteerd met eieren, de Emmenthal versie verkruimeld en de pesto.  Dat resulteerde in een omeletje dat er best mocht zijn.  Helaas had ik grote honger en was het al voor driekwart op voor ik eraan dacht om een foto te nemen.

Ondertussen heeft de Piepedol al twee vriendinnen gelukkig gemaakt met enkele zakjes, is mijn schoonmoeder goed bedeeld (nu heb ik mijn hemel waarschijnlijk verdiend) en is het de bedoeling dat er nog anderen van mogen proeven.

Conclusie van de smaaktest voor mij : deze hapjes zijn uitstekend bij het aperitief met een sausje.  Er zomaar een zak van leegeten zie ik mezelf nog niet doen.

9 gedachtes over “En nu tijd voor reclame !

  1. Oververhormoonde dagen, SCHITTEREND, moet ik onthouden,…..wel ik at vroeger zelden chips ( hier is suiker nummer 1), sinds ik op dieet ben wordt dus niet alleen de suiker maar ook de chips geschrapt die ik leerde eten door Big bij ons aperitief, btw de aperitief is nu ook geschrapt ( mijn leven is echt saai :-)),……maar mijn favo blijft Bicky chips,……zo lekker met een witte martini,….:-)

  2. Zo’n wereldvoorraad chips zou hier geen lang leven beschoren zijn… Met de kids in huis. Voor mij eigenlijk enkel maar paprika, en met mate. Dus ik behoor niet zo tot de doelgroep van deze gesponsorde blog 🙂 Ik spoel wel even door.

Wat ben ik blij dat u reageert !

