Obama si en Obama la …

Je kunt verdorie geen media aanzetten of ze slaan je er mee om de oren !

En dat ventje heeft zelfs nog de beleefdheid niet om mensen van een land te begroeten, wij simpele mensen zwaaien naar onze buren, zeggen een goeiedag als we in het buitenland zijn.  Zijn wij dan zoveel beter opgevoed ?

Ben ik nu de enige die goesting heeft om f..k ! Obama te zeggen.  Ik vind heel dit bezoek aan Europa zo decadent of iets.

Een paar dagen geleden was er nog maar verontwaardiging over de weelde waarin de president van Oekraïne zich gewenteld had, maar een reis van een Amerikaans president van een paar dagen mag wel 10 miljoen euro kosten en een surplus van een 700000 euro door ons eigen land te dragen voor politiediensten e.d.

Ik mag hopen dat de gemiddelde arme Amerikaan dit niet hoeft te weten, dat geld had beter in (wat kwatongen beweren in de lege doos van) Obama-care gezeten. En wat doet zo een geldverspilling met de moeder/vader/vrouw/man/zoon/dochter van een gesneuveld soldaat tijdens zijn presidentschap.  Ik durf wedden dat die mensen ook vonden dat hun familielid persoonlijke veiligheid verdiende !

Ik hoor de echtgenoot nog lachen met mij omdat ik voor 1 keer live naar de beelden van de eedaflegging van een president wou kijken (bij zijn eerste termijn) Ik vond dat er toen geschiedenis geschreven werd met een eerste zwarte president, en dacht dat er toen veel zou veranderen.  Voor één keer had hij gelijk dat hij me uitlachte !

Volgens mij gaat Obama wat vaart moeten steken achter ‘the best is yet to come’ !

Dat ze hem de komende tijd maar wat aan de leiband leggen in Washington, trop is teveel !

 

4 gedachtes over “Obama si en Obama la …

  1. Ik niet. Want dit gaat niet alleen op voor Obama, maar voor alle andere grote pieten – deze week de Chinezen – die heus ook niet allemaal zuiver op de graat zijn of een blinkend palmares kunnen voorleggen …

Wat ben ik blij dat u reageert !

