Ongewenste intimiteiten

ik : “dat gij dat nu nog niet snapt dat ik u niet graag zie en dat ook nooit gaat gebeuren !”

hij : “maar zoetje toch, ’t is lente, ik voel het aan al mijn instrumenten.”  “Laat nu toch eens gebeuren wat gebeuren moet !”

ik : “Gij met uw verdomde grauwe keel en lekkende sinusfetish, concentreer u eens op iets anders !”

hij : “Nee hoor, veeeeeel te lekkerrrrr !”

ik : “Oke, dan zal ik maar weer naar de grove middelen grijpen, zoals in goeiemorgen Aerius

ik : “Dag Pol(len), het liefst tot nooit meer !”

Een gedachte over “Ongewenste intimiteiten

  1. Pingback: ‘t Is godgeklaagd ! | second part of my life

Wat ben ik blij dat u reageert !

