Zeg me dan wie, wie, wie, wie. Wie heeft het gedaan ?

Onder het motto : ‘alles kan beter’ verandert er in mijn hofke al eens iets.

Zo werd er vorig jaar een groter perk aangelegd voor het huis.

Omdat ik niet zo fan ben van veel onkruid wieden mocht die bodem wel wat plantsgewijs bedekt worden.  Dus kocht ik deze :

Saxifraga

Saxifraga

Die zien er er uit als ronde hoopjes groen met kleine bloempjes tussen mei en juni.  Zonder bloei zo :

saxifraga

Helaas zien die er in mijn tuin tegenwoordig zo uit :

opengewoeld/opgegeten door ?

opengewoeld/opgegeten door ?

Het woord bodembedekker mocht voor mij iets minder XL zijn, om van  die gaten ertussen maar te zwijgen   😦

9 gedachtes over “Zeg me dan wie, wie, wie, wie. Wie heeft het gedaan ?

Wat ben ik blij dat u reageert !

