I did it my way (3)

En hier zou – volgens jaarlijkse traditie – een overzicht moeten komen van het voorbije jaar.

Helaas !

Diegenen die hier trouw langskomen hebben mijn capriolen al gelezen dus lijkt het me niet nuttig om die nog eens te herhalen.  Wordpress vindt dat trouwens ook, want ik krijg voor het tweede jaar op rij mijn overzicht dat ze zo netjes gemaild hebben niet gepubliceerd.

Toch maar tot mijn scha en schande ondervonden dat iets my way doen in 2014 niet veranderd is, ik ben m.a.w. nog altijd de verstrooidheid zelve, kan nog altijd niet tegen ochtendhumeurige kinderen, …

Minder schande is dat ik die brave bloedjes van kientjes nog altijd heel graag zie en dat ik nog liefde genoeg over heb om mijn Zoetekoekske met de dag liever te zien.

Aan voornemens doe ik niet (behalve blijven graag zien), we zullen de dagen nemen zoals ze komen.

Als we maar gezond blijven en geen mensen moeten verliezen die ons dierbaar zijn !

9 gedachtes over “I did it my way (3)

  1. Voornemens maken bij het begin van het jaar, dat is iets dat ik ook al heel lang afgeschaft hebt. Als je iets echt wil veranderen, dan kan je daar net zo goed op pakweg 23 augustus mee beginnen 🙂
    Ik wens jou ook een heel mooi en fijn 2014, vol liefde en goede gezondheid, en als de dingen al een beetje lopen zoals we het zouden willen, wordt het sowieso een mooi jaar. En genieten, da’s ook belangrijk.

Wat ben ik blij dat u reageert !

