Beste Sinterklaas

Ik ben een overjaars braaf meisje van 44 uit een Vlaams boerendorp.

Omdat het voor u ook crisis is vraag ik dit jaar niet veel.

Alleen een nieuw lijf zou van pas komen.  Zo ééntje zonder pijnlijke keel en dito hoofd.

Mocht u nog meer energie hebben dan ik momenteel, dan mag de carrosserie van dat lijf ook nog wat gestroomlijnd worden.

Vriendelijke groet vanonder mijn warme dekentje in de zetel.

PS mijn kindjes zetten hun schoentjes overal in huis waar ze niet horen.  Dat is niet voor u maar pure slordigheid.  Gelieve daar dus GEEN aandacht aan te besteden !

10 gedachtes over “Beste Sinterklaas

Wat ben ik blij dat u reageert !

