Eén richting gingen we uit, van moetens !

De Piepedol heeft me als afsluiter van de vakantie nog maar eens voor haar kar weten te spannen.

Of dat ik haar en twee vriendinnen niet naar St-Niklaas kon brengen.  Ik mocht zelfs gelukkig zijn want ze hadden eerst aan mij gedacht, joepiejajee.

En waarom dan ?  Wel omdat dochterlief en de vriendinnen Directioners zijn.  Fans van One Direction dus, een boysband, net zoals bij Miele bestaat er geen betere ! (volgens hen dan)

Dus was een bezoek aan de pop-up store in het Waasland Shopping center een must.  En er was nog haast bij ook, want dat is daar maar 3 weken open.

Ze hadden er best wel wat voor over, zelfs uit vrije wil in een stuk of vier nadar-afsluiting-gevangenissen gestoken worden en meer dan 2 uur aanschuiven, om dan in de winkel ook nog wachtrijen te hebben aan de kassa’s.  Er was er eentje wiens blaas afgezien heeft (allemaal mijn schuld, vermits ik ze tijdens het wachten voorzien had van een blik cola)

Uiteindelijk heb ik daar 5 uur moeten spenderen in dat winkelcentrum, want na de ene richting moesten ook nog andere richtingen uit gegaan worden, want er had er nog eentje schoenen nodig, en nog eentje kleren …

ZUCHT !

Toch nog zeggen dat er nog welopgevoede kinderen bestaan : als dank voor het vervoer hadden ze me met hun drietjes een zakje suikervrije pralines gekocht.  Waarvoor dank, hoewel … ik zou iets doen aan de vetrol op mijn buik, juist ja 😦

Een impressie van wat ze daar gezien hebben.  Ik heb niet de indruk dat ik iets gemist heb 🙂

18 gedachtes over “Eén richting gingen we uit, van moetens !

    • Van spenderen van mijn kant is hier geen sprake. Buiten de diesel en elk een blik cola is mijn portemonnee gesloten gebleven, dat was de afspraak met dochterlief. Ze heeft deze zomer al erg veel mogen shoppen, aan mijn goodwill en portemonnee zit wel een einde hoor. Dus alles wat ze daar gekocht heeft is met zakgeld betaald !

    • Nee, eigenlijk supercontente mama. Akkoord, ik doe dat niet graag zo een uitstappen, maar als ik de fotoreeks bekijk die de bakvissen daar hebben gemaakt (want dat hoorde er uiteraard ook bij) dan zie ik daar zo een stralende gezichten op ! Daar doet een mama het dus voor !

  1. Haha, heb jij ook van die meiden die daar fan van zijn. Ik moet zeggen dat ze beter meevallen dan een aantal andere tieneridolen, maar ik zou idd ook passen voor die rij daar 😉

  2. Pingback: Nog eens één richting uit gaan | second part of my life

Wat ben ik blij dat u reageert !

