Een cursus BBB volgen ?

Dat zien de Piepedol en ik wel zitten, misschien krijgen we het teveel aan spek op onze buik dan wel weer weg.  Ook goed om in de winter niet, zoals elk jaar, volledig vast te roesten.

Toen ik gisteren dat voornemen aan mijn lief meedeelde, en hem verkeerdelijk het letterwoord als Borst, buik, billen verklaarde (terwijl het buik, been, billen is blijkbaar volgens het www) bood hij spontaan aan om me gratis ende voor niets de eerste les te geven.

De lieverd 🙂

12 gedachtes over “Een cursus BBB volgen ?

  1. dat zou wel eens echte liefde kunnen zijn!
    graptjen hé Pol 🙂
    ik heb nog nooit op het www gekeken, maar bij ons in de gym is het wel degelijk Borst-Buik-Billen, en kent vooral een succes net na nieuwjaar en vanaf mei-juni!
    misschien dat Buik-Beentje-Billen meer iets voor de mannen is?
    veel succes!

  2. Pingback: don’t judge a book by its cover | bentenge

  3. Pingback: Zevenblad | second part of my life

  4. Pingback: Stoefers zijn ook mensen | second part of my life

Wat ben ik blij dat u reageert !

