Een lange week geen Zoetekoekske

Ik ben nog niet op reis vertrokken en ik heb al afkickverschijnselen 😦

DAK JE GOAN MISSN SCHAT, WUK ZEG UK, DAK JE VRJEED GOAN MISSEN!

’s Morgens als ik wakker word, ’s avonds als ik alleen ga slapen, overdag als ik hopeloos verdwaal in een onbekende plaats, als de meiden weer eens aan ’t kibbelen gaan, tijdens de lange autorit van en naar, …

Zet dus maar een groot kruis in je agenda : zaterdagavond 27 juli is voor ons!

8 gedachtes over “Een lange week geen Zoetekoekske

    • De reis komende week brengt je langs een mooie streek die je tot rust zal brengen. Geniet er dus maar van,Best mogelijk dat het de laatste vakantie is met je twee meiden. Sla die reis dus in je geheugen met volle lading op. Nadien ben ik er terug, om alles in geuren en kleuren te vernemen.

Wat ben ik blij dat u reageert !

