We have nothing to be guilty of …

Vanavond de grote clash.  Een meet and greet tussen de schoonouders en mijn liefste lief op de laatstejaars proclamatie van Poppemieke.

Me nervous ! Me NOT guilty ! Ze kunnen me hoogstens beschuldigen van gelukkig te zijn, en een gelukkige (en dus betere) mama te zijn !

Als ik dan toch door hen veroordeeld moet worden, dan zullen ZIJ hun straf niet ontlopen, want dan zijn zowel ik als mijn kinderen klaar met hen ! Streep eronder, ik zou er zelfs voor verhuizen als dat nodig blijkt !

Maar toch, voor het geval ik het niet overleef, love you guys 😉

13 gedachtes over “We have nothing to be guilty of …

  1. Ik vind dat een PRACHTIG liedje maar dan in de live versie met enkel de stemmen van de drie broers; kippenvel!!
    Maar ik wou eigenlijk zeggen dat je gene schrik moet hebben over wat zij van jou en je nieuwe liefde denken, het is je dubbel en dik gegund om gelukkig te zijn, verdorie!

  2. ’t Zal wel zo’n vaart niet lopen zekerst? Inmiddels heb je bovendien levenservaring genoeg opgedaan om vooral te kiezen voor je eigen geluk. Maar kan wel begrijpen dat je zenuwachtig bent (en het zou toch vooral handig zijn als alles in peis en vree verloopt). Succes!

  3. Hallo, ze moeten blij zijn dat jij weer gelukkig bent,……in het verleden leven daar wordt niemand gelukkig van,…..en vergeten zal niet gebeuren dat ze daar maar heel gerust in zijn!! Geniet van deze prachtige gelegenheid!

  4. Eilish heeft het mooi overleefd gisteren, ze mag terecht trots zijn op Poppemieke en Piepedol.Bij momenten een emotionele Eilish.

  5. Natuurlijk zullen ze blij zijn dat je opnieuw gelukkig bent, na het leven met hun zoon ! En zo niet : weg ermee. Groot gelijk. Julie komen op de eerste plaats.
    Blij dat iedereen het overleefd heeft.

Wat ben ik blij dat u reageert !

