Geen 10 voor taal !

IMG_0516

Gevonden de fout(en) ?

Tip : het model lacht haar tanden bloot, waarschijnlijk met FLUOtandpasta gepoetst.

En dat is dan publiciteit voor een krant, jawadde dadde !

10 gedachtes over “Geen 10 voor taal !

  1. Op facebook is een schitterende ‘pagina’ (of hoe heet zo’n ding?) Taalvoutjes. Elke dag weer dolle pret. Al moet ik toegeven dat sommige fouten soms echt heel moeilijk te zien zijn.

  2. Nu is er toch wel iemand die beweert dat fluor in het Groene Boekje staat, zowel voor de stof in de tandpasta, als voor de kleur.
    Zolang ik dat niet met eigen ogen gezien heb, geloof ik het nog niet !

      • Ik had het kunnen weten dat jij me terecht zou wijzen πŸ™‚
        Nu durf ik alleen nog buiten komen met mijn fluoRjas over mijn hoofd getrokken.
        En toch hΓ©, ik blijf FLUO zeggen en schrijven, je moet er maar over lezen dan πŸ™‚

        • ik zeg ook fluo hoor en ik wist ook niet dat fluor ook correct is, maar ik zou het wel eerst checken voor ik er iets over zou schrijven, zelfs als het maar een reactie is πŸ™‚

Wat ben ik blij dat u reageert !

