Toch een goede bodyscrub, nietwaar ?

Dat de Piepedol tevreden mag zijn, een moeder die zo inzit met haar velletje …

Echt, soms komt het beste in mij boven als ik me weer eens erger aan de rondslingerende rommel.  Zo vond ik deze week twee ! paar schoenen losjes onder mijn bureau uitgeschopt.  Donderdag was dat, en zo kwam ik op dit idee :

proper opgemaakt bed, lief van mij toch ?

proper opgemaakt bed, lief van mij toch ?

en dit zou ze voelen onder het dekbed

en dit zou ze voelen onder het dekbed

Donderdag was dat een héél goed idee, vermits ik ’s avonds lang zou weg zijn en ik het gemopper bij de vondst niet zou moeten aanhoren 🙂

Maar omdat dochterlief nogal hardleers is waar het orde en netheid betreft, heeft ze gisterenavond iets anders gevoeld, dit nl :

Moet ze haar brooddoos maar niet achterlaten op MIJN bureau !

Moet ze haar brooddoos maar niet achterlaten op MIJN bureau !

Dus de ene dag wat zand dat schuurt, en de volgende dag wat kruimels, wat ben ik toch een lieve mama !!!

Vooraleer iemand het in zijn hoofd haalt om naar de kinderbescherming te bellen, ik heb vanmorgen de lakens ververst 🙂

7 gedachtes over “Toch een goede bodyscrub, nietwaar ?

    • tssss werken … leer jij mij pubers kennen …
      Nee, het heeft niet gewerkt, tot op heden nog altijd geen boterhamdoos beneden in de keuken. Misschien zal de strategie van geen boterhamdoos afgewassen, geen eten mee naar school beter werken !

  1. Ik vind jouw manier van leren nog te doen. Mijn moeder deed het anders : na enkele keren zeggen dat we moesten opruimen, vonden we het terug … in de tuin. En dat was eender wat. Ze gooide het gewoon buiten, weer of geen weer. We hebben het zo vlug geleerd. 😉

Wat ben ik blij dat u reageert !

