Ik zou kunnen …

  • Mijn ramen wassen – heb ik een hekel aan.
  • Mijn keuken verder opruimen – ja ik moest gisteren al weg tijdens het avondeten, en de dochters weten de weg naar de vaatwasser niet 😦
  • Verder lezen in mijn boek – ik kom qua lectuur gelukkig tegenwoordig wat verder met lezen dan de Libelle, met dank aan de vele wachttijd bij het patiëntenvervoer.
  • Kijken of mijn aandelen het al dan niet goed doen – voor zover ik er al zou hebben en daar iets zou van kennen.
  • Uitkijken naar de vakantie – maar helaas moet daarvoor eerst nog een examenperiode passeren.
  • Mijn reis verder plannen – voorpret is de helft van de reis !
  • De pannen van het dak vrijen met mijn lief – maar schat, ’t kan niet elke dag kermis zijn 🙂
  • Genieten van mijn landerijen – ahum … tuintje.
  • De was uit de wasmachine halen en buiten aan de wasdraad hangen – want die tuuuut tuuuut me dat ze klaar is.
  • Een schoolrekening betalen, de zoveelste dit schooljaar – en dat doe ik dan ook straks maar, dan hoef ik er niet meer aan te denken.
  • Helemaal doen wat ik wil en laten wat ik niet wil.

Wat ben ik een geluksvogel met zoveel vrijheid !

 

9 gedachtes over “Ik zou kunnen …

Wat ben ik blij dat u reageert !

