Pinteresting

Omdat gisteren zo een uitzonderlijke warme dag was en ik buiten wou zijn maar niet veel werk in de tuin zag, ben ik maar aan iets anders begonnen.

Een jaar of twee geleden heb ik mijn goedkope tuintafel/tuinbanken van een flashy kleurtje voorzien, passend bij de immense bloempot die ik dankzij het gezaag van de Piepedol (neem nooit een kind mee naar de winkel, je koopt altijd meer dan je van plan was) toen ook had gekocht dank u dochter, ik zie de pot nog altijd graag

De wetenschap dat ik een kast vol met verfresten staan heb, was genoeg voor mij om nog maar eens de borstel/verfrol ter hand te nemen.

En zo kwam het dat dit :

IMG_0227

werd veranderd in dit :

IMG_0234

 

De in mekaar hakende tegels onder de tafel (een aanbieding uit ‘den Aldi’) vermijden dat er nog meer roest op mijn blauwstenen terras komt.

Het tafelblad werd nog versierd met dit :

IMG_0238

een idee dat ik gepikt had van dit :

IMG_0239

(mijn toile cirée in de keuken)

Ik ben er zeker van, Zuster Marie-Thérèse van de kleuterklas zou trots zijn op mijn verfkunsten 🙂

 

12 gedachtes over “Pinteresting

  1. Oooo zo leuk 🙂 🙂 Ik hoop dat ik ook ooit een garage vol verfresten heb om de creatieve kunstenaar in mij vrij spel te kunnen geven, ik kan u verzekeren al onze meubels zouden er ineens een pak kleurrijker uit zien 🙂

  2. Pingback: Een zoet, thank you for the music and inlegkruisjes, arbeidsvreugdig weekend | second part of my life

  3. Pingback: Kringwinkelen | second part of my life

Wat ben ik blij dat u reageert !

