Met dit schrijven

…wens ik een einde te stellen aan het abonnement op uw uitgave van ‘inkomensbelastingen’

Na jarenlang trouw lidmaatschap is gebleken dat de voordelen ervan echt niet opwegen tegen de nadelen.

De kosten van mijn inspanning die ik daarvoor jaarlijks moet ondernemen zijn trouwens al jaren voorspelbaar en eerlijk gezegd heb ik het meestal te druk met vrijwilligerswerk waarvan ik de inkomsten niet aan uw oren hoef te hangen, en daardoor kom ik er zelden toe om alle lectuur die u steeds meestuurt te lezen.  Laat staan dat ik die lectuur (ondanks 20 jaar boekhoudervaring voor eenmanszaken en KMO’s) al zou begrijpen.

Hierdoor lijkt een verderzetting van mijn abonnement, in deze toch al dure tijden, niet langer zinvol.

Hierbij verzoek ik u dan ook om vanaf heden mijn gegevens uit uw bestanden te willen verwijderen.

Elke in de toekomst (herkenbare) envelop

van uw diensten zal dan ook door mij verticaal geklasseerd worden.

Met de meeste hoogachting

Eilish

N.N. 690803-000-00

19 gedachtes over “Met dit schrijven

  1. Ik dacht deze morgen eens snel te zijn en na te kijken hoeveel ik grosso modo moet bijbetalen/terugkrijgen op basis van het vooraf ingevulde formulier via taxonweb… en kreeg dit :
    “De code 1262 is nog niet opgenomen in de huidige versie van het berekeningsprogramma. De volgende versies van het berekeningsprogramma zijn gepland voor midden mei en midden juni. Niettemin kan de aangifte wel worden ingediend.”
    Hahaha. FOD Financiëne, met hoeveel zijn die weer? Zo’n 45000 dacht ik gelezen te hebben.

  2. Moest dat even kunnen… Volgens mij kunnen ze dat daar zelf wel berekenen hoeveel we moeten betalen/terugkrijgen.
    En alsof het nog niet moeilijk genoeg is moeten ze er elk jaar nog wat aan veranderen ook, zucht.

    • Ze weten inderdaad al onze inkomsten, ik wacht zelfs niet meer op loonfiches (voor zover die nog worden verstuurd) je kunt ze toch visualiseren naast de ingevulde codes.

  3. Pingback: Lidmaatschap verlengd. | Mich & co.

Wat ben ik blij dat u reageert !

