Rest in pieces *

Zomaar een bedenking :

Als rust roest, wat moet dat dan niet met The Iron Lady doen ?

RIP Margaret !

 

*Titel komt uit één van de gastenboeken die ik inkeek in een museum in de Westhoek.  Hoewel zeer waarschijnlijk niet zo bedoeld kwam me dat in die omgeving toch ietwat luguber over.  Die Vlaming had zich beter aan zijn moedertaal gehouden …

4 gedachtes over “Rest in pieces *

  1. Ik geef guttergirlie gelijk: het kan bijna niet anders dan dat hij/zij wist wat hij/zij schreef. En anders is het wel een grappig toeval (ja, zwarte humor ligt mij wel, ook onbedoelde)

Wat ben ik blij dat u reageert !

