Internationale vrouwendag

Tijd om mijn mannetje te staan dus

  • de loodgieter in mij : gaat de douchedarm herstellen.  Poepsimpel, dat er mensen zijn die daar überhaupt een sanitair-mannetje voor vragen, ik snap dat niet !
  • de boerin in mij : gaat de serre spitten, frezen eigenlijk, er bestaan daar namelijk machines voor.  Waarom moeilijk als het ook gemakkelijk kan ?  Daarna nog bloemkolen uitplanten, sla planten, kruidentuin wat uitbreiden, … we gaan voor natuurlijk lekkers op ons bord !
  • En dan wacht er ook nog mos, VEEL mos in het gazon, op een verticuteerbeurt.  Al weet ik niet of het nu wel verstandig is om dat al te doen met opnieuw koud weer in het verschiet.

‘k Ben nu enkel nog op zoek naar een man om mijn strijk te doen 🙂

8 gedachtes over “Internationale vrouwendag

  1. Haha, hier ook zo’n vrouw met ballen. Ik heb van de 21 jaar dat ik nu op mijzelf woon, er zeker 15 alleen gewoond en deed dus ook alles zelf. Van gaten boren tot tuin onderhouden, alles. Eigenlijk heb ik Vlam ook nergens voor nodig. Alleen om lief tegen me te zijn 😉

    • Gisteren toch zelf gedaan, en eigenlijk is dat nu ook weer niet zo een karwei als je het wekelijks bijhoudt. Op anderhalf uur was die strijk erdoor, en ik ben daar niet dood van gegaan.

  2. Ik doe ook vanalles dat als mannenwerk omschreven wordt, maar soms zou ik toch graag hebben dat er man mij bijstaat, hoor. Het wordt op den duur wat vermoeiend soms…

  3. En ik kan hetzelfde zeggen over het ‘vrouwen’-werk. De strijk, poepsimpel en met een muziekje op nog leuk ook. Een knoop van mijn jas, gewoon even naald en draad boven halen en hup, zo gedaan. Wassen, dat doet het wasmachine, drogen de droogkast. En het huis mooi houden, de poetsvrouw want ik zie namelijk geen vuil. 🙂

Wat ben ik blij dat u reageert !

