Moeder-dochter conversatie

Poppemieke : aan het jammeren omdat ze nog geen date heeft voor het galabal van de laatstejaars.

Ikke : zeg al lachend : “neem je neef mee”, mijn metekind, 3 jaar ouder, schone jongen, voetbalt bovendien in dezelfde ploeg als diegene waar ze zoooo graag mee zou gaan.

Poppemieke : “maar mams, ik wil zo graag dat iemand mij vraagt” … maar ze bekijkt het optimistisch : “ik heb nog twee weken om me een lief op te doen, desnoods maar voor 1 week, jonge mensen doen al eens stomme dingen”

Ikke : “Inderdaad, sommigen zijn zelfs zo dwaas om op hun 21ste te trouwen met de verkeerde man”

Poppemieke : “Dat ben ik niet van plan hoor mams!”

Ikke : “OEF !” (al dat opvoeden is toch niet voor niets geweest)

15 gedachtes over “Moeder-dochter conversatie

Wat ben ik blij dat u reageert !

