Interne mededeling

Aan de vrijwilligers van het consultatiebureau van K&G (de weeg, zoals ze dat hier zo schoon zeggen)

Dames,

U doet thuis het gebruikte toiletpapier ook in de wasmand ?

De witte bij de bonte was ?

De petflessen bij het oud papier ?

U geeft kippenvoer aan de hond ?

U bakt brood in de frigo ?

Hoe, NEE ?

Waarom doet u hier dan de vuile pampers samen met de str*ntdoekjes bij het papier, de petflessen bij het restafval, …

Dat de dokter van dienst dat niet weet, daar kan ik inkomen (die mens heeft andere dingen geleerd aan de univ), daarom heb ik hem/haar ook netjes twee afvalbakken gegeven met een klevertje op waar wat in moet.

Maar u, dames van de wereld, met tijd over (anders zou u zich niet bezighouden met de roddels van ’t straat ), hoe heb ik me nu toch zo in u allen kunnen vergissen …

 

Voilà zie, u krijgt het op een dienbladje, roddel nu maar eens over die arrogante kuisvrouw van jullie !

 

 

 

12 gedachtes over “Interne mededeling

    • Ja, ter plekke een verkorte versie achtergelaten, maar toch even snedig als hier. Dat ze het steken waar ze het willen, ze mogen ook altijd zelf hunne kuis doen, ik heb het destijds aanvaard om hen uit de nood te helpen, en een jaar later ben ik nog altijd bezig…

  1. Jamaar, die van de weeg hier dateren al van 100 jaar geleden : voor de tijd van het sorteren. Met foto’s van strontdoekjes op de juiste vuilbak, ga je dat heus wel aangeleerd krijgen.

    • Je zegt daar zoiets 100 jaar geleden : laatst bij het nieuwjaarsetentje werden er twee dames in de bloemetjes gezet die al meer dan 40 jaar ‘de weeg’ doen. Besjes wiens leeftijd bijna met een 8 begint.

    • mijn madam heeft zo’n 15 jaar in een kledij-sorteerfirma gewerkt (je weet wel, die plastiekzakken tweedehandskledij die zogezegd naar de arme landen gaan). wat daar allemaal van smeerlapperij tussen zat hou je niet voor mogelijk. toen men moest betalen voor vuilniszakken was het hek helemaal van de dam…(en vooral dan de zakken uit Duitsland waren berucht).

Wat ben ik blij dat u reageert !

