WordPress mankementen

Iemand een idee hoe het komt dat ik geen mails meer ontvang i.v.m. mijn reader (verdomd onhandig, nu moet ik zelf gaan kijken wie er iets heeft geschreven).

Ik krijg trouwens ook geen meldingen meer van reacties die op mijn blog gekomen zijn.

Alle instellingen zijn nochtans in orde …

HELP !

6 gedachtes over “WordPress mankementen

  1. ik kan Zusters Tip ten zeerste aanbevelen, ik heb die ook gevolgd en het is inderdaad veel gemakkelijker.
    als ik ergens reageer vink ik dan “Houd me via e-mail op de hoogte van nieuwe reacties.” aan.
    succes

  2. Vreemd, want de mails naar aanleiding van reacties komen bij mij – eveneens WP – nog netjes aan. Even contact opnemen met WordPress, misschien? Die mannen hebben mij toch al een paar keer snel uit de brand geholpen.

    Als reader adviseer ik eveneens Bloglovin.

Wat ben ik blij dat u reageert !

