Amazing !

  • Mijn Piepedolleke deelt het nieuwjaargeld dat ze kreeg van haar peter met Poppemieke, omdat die alleen maar een meter meer heeft – zusterliefde in ’t kwadraat !
  • Zegt datzelfde Piepedolleke net dat ze haar zus gaat doen werken voor dat geld : “zus, wil je eens wat drinken halen voor mij” – heksenvel !
  • De flicken in onze politiezone zijn super ijverig : doen ze toch wel de MUG-dienst stoppen op weg naar een interventie. Eerst in ’t zakske blazen, en dan pas gaan kijken of hun patiënt nog ademt – apenland !
  • Onder het motto dat ik beweging kan gebruiken heb ik vandaag vandaag maar liefst 3x de fiets genomen ! Eenmaal naar de bank, tweemaal naar de apotheek, goed voor een volle 3 kilometer 🙂 – alle begin is moeilijk …
  • Ik ben, ondanks dat we aan een nieuw jaar zijn begonnen, (gelukkig) nog helemaal mezelve gebleven.  Een warhoofd that is.  Zo had ik het geld dat de meiden van de oma en opa kregen voor hun nieuwjaar op mijn eigen bankrekening gestort – ondertussen wel al rechtgezet !
  • Ik kreeg in 2012 maar liefst 32000 views op mijn blog, voor iemand die ooit bij bloggen.be is gestart is dit ongelofelijk veel.  Wie zijn jullie toch allemaal die hier komen lezen ? Maar wil ik dat eigenlijk wel weten ?

 

5 gedachtes over “Amazing !

  1. Wow amai, dat van die mug dienst die moest blazen vind ik er echt wel zwaar over gaan! Die zijn enkel onderweg bij de echte spoedgevallen waar iemand aan het sterven is… We leven idd in een apenland..

    Bij dat van dat geld delen dacht ik: ooh, zo lief!! Bij die tweede alinea wordt het een klein beetje minder lief :p :p

Wat ben ik blij dat u reageert !

