Frietchinees

is het woord van het jaar

Onder het motto YOLO (woord van het jaar voor de jongeren – you only live once) gaat mijn Piepedolleke na examenvrij verklaard te zijn vanmiddag naar het woord van het jaar voor de volwassenen, bij ons in prehistorische tijden het frietkot genoemd.

Voor het eerst is ze meegevraagd, ik schreef er hier al eens over, voor het eerst hoort ze er een beetje bij in de klas.  Eindelijk !

12 gedachtes over “Frietchinees

    • Nu durf ik niet zeggen wat ze is tegengekomen. In elk geval heeft ze vanmiddag GEEN frieten gegeten, enkel wat zout van de tranen op haar wangen vrees ik.
      Waarom zijn kinderen zo hard voor mekaar, en waarom altijd zo hard voor MIJN kind verdomme.
      ‘k Heb ze dan maar zelf in de watten gelegd vanmiddag met een shoppingtrip, en gelukkig heeft ze nog een uitgebreid excuus gekregen van toch tenminste 1 lief kind uit haar klas.

  1. Oei ! Dat is minder. Ik had al de like-knop ingedruk voor je ik reactie las.
    Ik ad zo gehoopt dat ze er eindelijk zou kunnen bij horen. Stomme mede-leerlingen ! Toch goed dat er zich ene verontschuldigde. Kan ze niet met die ene verder doen of kan die ene de rest niet over de schreef trekken ? Kinderen kunnen zo wreed zijn !

Wat ben ik blij dat u reageert !

