Hij houdt van mij, hij houdt niet van mij, hij houdt van mij, …

Ik hou van hem, ik hou niet van hem, ik hou van hem PUNT UITROEPTEKEN.

Ik heb eigenlijk lang niet goed geweten wat het ECHT was, dat houden van …

En dan vandaag 2 jaar geleden was er een kus.  Op een moment dat de rugzak verleden voor mij nog tonnenzwaar was en dat het graag bij hem zijn me (nog) geen vlinders in de buik gaf.

Maar wat een rust gaf hij me, ik mocht er me invlijen, kreeg alle tijd, voelde me nergens toe verplicht.  Een tijdje is het aantrekken en afstoten geweest, van beide kanten willen en niet willen gebonden zijn, hij zijn vrijheid niet willen opgeven, ik niet durven.  En toch in de periodes van afstoten warme maatjes blijven, zonder verwijten, zonder druk.

En die druk leggen we mekaar nog altijd niet op, we leven ons leven nog altijd grotendeels los van mekaar.  De meiden weten wat hij voor mij betekent en kregen ook alle tijd om aan hem te wennen, het mams en B. is nu een heel normale zaak voor hen geworden (zo normaal dat Poppemieke nu al zegt dat hij mee moet komen naar de proclamatie op het einde van haar middelbaar, en als memé en pepé daar niet tegenkunnen dat die dan maar thuis moeten blijven)

Hoe onze toekomst eruit ziet ? Ik weet het niet, zijn levensmotto is een beetje het mijne geworden : dag na dag …

Ik moet trouwens nog altijd deeltjes van mijn rugzak uitpakken en ik prijs me gelukkig dat hij het na al die tijd nog niet beu is om me daarmee wat te helpen !

11 gedachtes over “Hij houdt van mij, hij houdt niet van mij, hij houdt van mij, …

  1. Dat is eens een goed gedacht hoor zo veel ruimte aan elkaar geven dan dadelijk het volle pond geven ! Leuk dit te lezen en langzaam de rugzak legen , niet overhaasten Eilish !

  2. Ja, in het begin is het altijd een beetje zoeken en afvragen. Ikben blij dat je een besluit hebt genomen, nu kunnen julie verder.
    Veel liefde en plezier ! Geniet van elk moment. De toekomst ? Who knows, who cares. 😉

Wat ben ik blij dat u reageert !

