The best is yet to come !

Barak Obama heeft mijn levensmotto gestolen !

Eentje dat ik me 3 jaar geleden heb toegeëigend met dit lied in gedachten : http://youtu.be/PUQMNNwpQcU (het ‘screaming it out boy, SCREAMING it out’ heb ik vaak meegebruld met overslaande stem en met tranen over mijn kaken lopend)

Het is de welkomtekst bij het opstarten van mijn GSM, en mocht ik over een sierlijker handschrift beschikken, ik zou het op de muur van mijn slaapkamer schilderen.

Wat Barak betreft : ik hoop dat zijn speech – hij weet toch zoooo goed wat de mensen willen horen – over zijn Michèle en haar zo graag zien echt gemeend was !  Ik heb namelijk ook een halve trouwboek gehad die van de eerste dag dat we getrouwd waren tot de laatste elke dag zei dat hij me graag zag, hij kreeg die fraze even gemakkelijk over zijn lippen als was het roepen van op het toilet “zèg, ’t WC-papier is weer op”

Dus moet er mij niemand meer woordelijk zeggen dat hij me graag ziet.  Ik wil het zien in zijn ogen, aan een glimlach, aan het respect waarmee ik behandeld word, aan zijn knuffels, aan zoveel kleine dingen die het groots maken.

4 gedachtes over “The best is yet to come !

Wat ben ik blij dat u reageert !

