It’s a thin line between love and hate

Zo heb ik gisteren bloemen gekocht voor op het urnengrafje van de echtgenoot – voor de goeie dagen.

Tegelijk waren het rode bloemen (hij haatte alles wat rood was) – voor alle dagen die ik liever wil deleten van de harde schijf in mijn hersenpan.

Wat heb ik hem graag gezien, de smeerlap …

http://youtu.be/jlAcYJw6hHM

 

 

 

7 gedachtes over “It’s a thin line between love and hate

  1. Ik heb hier eigenlijk niets aan toe te voegen, je hebt alles al gezegd in enkele regels. Alhoewel… er bestaat ook liefde, waar haat ver van verwijderd is. Hopelijk mag je die liefde ook ooit ervaren.

Wat ben ik blij dat u reageert !

