Of er nog eentje bij kan ?

Maar ja gij, waarom niet …

Taxi Eilish draait op volle toeren (misschien daardoor dat mijn ‘nief voituur’ al meer dan 11000 km heeft gebold op 5 maanden tijd)  Vandaag was ik om 7u10 al op de baan, ik rijd tweemaal per week (dinsdag en donderdag) een 80-jarige naar bestralingen in Gent (dat die mens dat ook nog moet meemaken op zijn leeftijd)

Vanmiddag tegen 13u30 word ik verwacht bij Louiseke (die is er nog bovenop gekomen, ik had het nooit verwacht !) die heeft een doktersafspraak, en tegelijk moet ik iemand anders meenemen die een bezoek gaat brengen aan haar moeder in de kliniek (een mens moet een beetje economisch rekenen hé, dat is twee keer betaald worden voor dezelfde rit mijn wagen rijdt namelijk niet op water).  Tegen 17u word ik alweer verwacht in dezelfde kliniek met weer een andere patiënte (het type dik, kortademig, kettingrookster, fleecekleren vol met honden/kattenhaar – ik zal morgenochtend weer gans de wagen mogen stofzuigen)  Hopelijk duurt die afspraak niet te lang, want anders geraak ik niet op tijd in de Spaanse les.

Dinsdagmorgen heb ik een kappersafspraak, maar vermits ik met de bestralingsritten zit had ik die al verlegd naar de namiddag (het afspraakuur verandert zelden)  Gaan ze nu toch wel dinsdag onderhoud doen aan het bestralingstoestel zeker.  Resultaat de afspraak verandert naar 16u in de namiddag.  Ik vanmorgen dus na mijn rit nog maar eens bij de kapster langsgeweest, afspraak weer verlegd joepiejajee !

Tussen al dat gerij in probeer ik nog eens creatief te zijn met kweeperen.  Gelei heb ik gemaakt en ook nog carne de membrillo (wordt in Spanje als tapa geserveerd met kaas) op mijn eigenzinnige manier, het resultaat kan ik eens laten proeven door de medecursisten van de Spaanse les.  Grote dochter verwacht ook dat ik nog een schaal chocoladecakes ga bakken om morgen mee te nemen naar school (wordt verkocht ten voordele van hun reis naar Italië in de paasvakantie) en als ik nu niet snel mijn broodbakmachine aan zet, dan geraakt mijn brood niet klaar tegen dat ik vanmiddag moet vertrekken.

Al een geluk dat ik maar een op mijn lui gat zittende huisvrouw ben …

4 gedachtes over “Of er nog eentje bij kan ?

Wat ben ik blij dat u reageert !

