Nog eens dokteren

Na een valse start richting huisarts zaterdag heb ik vanmorgen nog maar eens de trip gemaakt.  Onder andere voor dit :

Mijn zo al niet schone benen, nog een beetje minder schoon …

Oftewel, hoe een blogmeeting na drie weken nog altijd voor gevolgen zorgt.  Deze muggenbeten zijn tijdens mijn vakantie beginnen etteren en bacterieel besmet geraakt (zwembad ?).  Impetigo heet dit dan officieel.  Gevolg : na eentje voor de tekenbeet nog maar een antibioticakuurtje voor dit, samen met aangepaste zalf.

Om te weten of die fameuse teek nog voor gevolgen zorgt in mijn lijf (ik ben in de laatste weken driemaal lamgelegd geweest door zware migraine en hoop dat het daardoor niet komt -getuige die dit schotelvoddeke te bed heeft zien liggen weet dat daar niet veel mee aan te vangen is) en om mijn suikergehalte te bepalen, en waarschijnlijk om nog een heel aantal kwalen waar ik geen weet van heb dat ze bestaan op te sporen, heeft de doc zowaar drie buizen bloed uit mijn veel te dunne en dus moeilijk aanprikbare aders gepompt.

Maar enfin, ’t is geen doodgaan (denk ik toch) maar de dokter moet vooral niet denken aan een klantenkaart aanmaken, ik passeer zijn of haar deur (naargelang het vader of dochter is) niet graag !

4 gedachtes over “Nog eens dokteren

Wat ben ik blij dat u reageert !

