Wat zouden we eens doen in ’t weekend ?

Morgen : waarom eens niet om half 6 opstaan zegt Poppemieke, dat is net tijd genoeg hebben om klaar te zijn om te vertrekken naar Gent tegen kwart voor zeven (méér dan een uur om te douchen, aangekleed te raken en te ontbijten pfff)  Haar wederhelft is er gerust in, die slaapt hier in ons logeerbedje wel een beetje langer.

Bedoeling is dus dat ik beiden naar het station van Gent breng, alwaar de bus zal klaar staan die hen naar Engeland zal brengen waar ze een muziekstage met het orkest doen, en waar ze wat gaan rondreizen en een optreden of twee gaan geven (en waarvan de memé dus heeft voorspeld dat dochterlief ‘bezwangerd’ zal thuiskomen – durf niet hé dochter !!)

Na dat stationsritje moet ik nog iets eetbaars uit mijn keukenhoed toveren om mee te nemen naar de blogmeeting (hoewel aan de mails te zien die hier al binnengekomen zijn, er daar al eten voorzien is voor 14 dagen lijkt me)

Daarna rijden we (kleine dochter en ik) met onze wagen volgeladen met matrassen, piezema, vers ondergoed en tandenborstel, rond de middag van de Vlaanders naar het Antwerpse om daar een feestje te bouwen met mensen die we van haar nog pluimen kennen (hoe ouder hoe zotter !)

En laat het verdomme leuk zijn hé, ik heb een batterij op te laden !

Op zondag rijden we dan van de Zapgemeente/stad ? naar het Hageland om een jaartje bij te vieren van de grote zoon van mijn schoonzusje.  De Piepedol maakt zelfs plannen om daar nog een paar dagen te blijven (waarom niet zeg, we zullen dan nog een keer de rit maken deze week om ze te gaan halen)

Ik ga denk ik geen tijd hebben om me te vervelen de komende dagen …

6 gedachtes over “Wat zouden we eens doen in ’t weekend ?

Wat ben ik blij dat u reageert !

