Out here on my own

Zaterdagavond heb ik samen met de kroost een duik in de tijd genomen.  Naar Fame gekeken op TV namelijk.  Jeugdsentiment van seutekesniveau 🙂

’t Viel eigenlijk wat tegen, de herinnering aan de serie destijds op TV was mooier dan de film die ik nu terugzag.  Maar toch …

En toen ik daarna ‘out there on my own’ in mijn beddeke gelegen was kon ik verdorie niet slapen.  Dan maar nog wat verder gezongen in mezelf :

O baby be strong for me

baby belong to me

Help me through

Help me, need you

***

Untill the morning sun appears

making light of all my fears

I dry the tears I’ve never shown

out here on my own

http://youtu.be/bSNS7qbpeh4

6 gedachtes over “Out here on my own

  1. ja, leuk! en ik vond de serie ook beter dan de film! je kon op de een of andere manier veel beter “meegaan” met de studenten vond ik.
    en een prachtig maar droevig nummer.

  2. Hier nog zo’n seuteke. Heb de film onlangs ook gezien en was net als jou teleurgesteld. De serie was destijds tig keer beter, toch zoals ik ze me herinner. En wat was ik destijds verliefd op Bruno! Ook daarvan blijft niets meer over 🙂

  3. Ik zag de serie ook liever dus heb ik de film niet meer herbekeken.
    Deze vind ik ook droevig maar troostend :

    Ik durf dat al eens op te leggen wanneer ik niet ‘groot’ ben …

  4. Ik was zelfs helemaal weg van Bruno. Als dat niet seuterig is :). Soms is out here on my own echt wel kl****e … Dan kunnen jankliedjes deugd doen. Gij zijt een straffe madame! Dat komt allemaal goed.

Wat ben ik blij dat u reageert !

