Voor ’t eerst lid van een echte club

Jiepijajee. Niet dus … Van deze club wil geen kat met zijn/haar volle goesting lid worden

Zoals hier geschreven
werd ik gisteren dus verwacht bij Con Tempo voor een sessie met als titel ‘De helende kracht van humor’

Om de drempel een beetje lager te maken was ik vrijdag al opgebeld door de verantwoordelijke van de jongeren, en hadden we over de telefoon al een (toffe) babbel (raar hoe je direct op dezelfde golflengte kan zitten als je spreekt tegen iemand die hetzelfde heeft meegemaakt)

Heb ik gelachen, euh … ja :-), en geblèt, euh … ja 😦
Heb ik überhaupt iets gehad aan die avond, wel eerlijk gezegd ja. Ze hebben me zelfs zover gekregen dat ik achteraf nog met de andere 3 leeftijdsgenoten (uitzonderlijk was het een avond samen met de seniorenafdeling) op café ben gegaan, en laat ik nu echt geen tooghanger zijn !

De sérieux en de humor waren helend !

9 gedachtes over “Voor ’t eerst lid van een echte club

Wat ben ik blij dat u reageert !

