Supercalifragilisticexpialidocious

  • een boeket bloemen vinden aan mijn voordeur na een voormiddag werk bij K&G en ‘k had er nochtans dinsdag al eentje gekregen van mijn minnaar, diegene die zorgt dat na bepaalde activiteiten alle spieren van mijn lijf voelbaar zijn – mijn eigen tuin dus 🙂  In mijn huis geen breeze, febrese, en wat nog al toestanden, hier ruikt het naar echte ‘blommen’
  • ene mens die me maandag een beetje door de dag draagt door af en toe een bericht te sturen
  • ene andere mens die gisteren zomaar uit zichzelve nog eens iets liet horen, *so impressed !*
  • het warme water van de douche dat de laatste restjes van (weeral) hoofdpijn wegspoelt
  • weten dat de dankbaarheid groot is van de persoon die ik voor de zoveelste maal naar de kliniek moet voeren vanmiddag
  • het weer, nee dat kl…gegeven zorgt ervoor dat de paella-avond in de Spaanse les weer niet doorgaat, mierda !
10 gedachtes over “Supercalifragilisticexpialidocious

  1. Mierda, inderdaad, want dat kl…weer zit me onderhand ook stevig dwars. Quasi alle dagen een nat kloffie: er zijn voorwaar leukere dingen denkbaar. Gelukkig maar dat er nog zoiets als een warme douche bestaat!

Wat ben ik blij dat u reageert !

