I’m a lucky girl !

Op het programma vandaag :

  • opstaan en ochtendhumeur van de kroost trotseren (dat viel gelukkig mee vandaag, we hebben het hier al anders meegemaakt)
  • wasje draaien
  • rugzak klaarsteken
  • wassen, kleren aandoen, een beetje smeren tegen de zon
  • auto nemen en naar Blankenberge rijden
  • fiets huren en mijn uitgestippelde route rijden (met de fietsknooppunten is dat kinderspel) wel een beetje van de route afgeweken, want ik reed normaal langs Lissewege, en ik wou het stadje wel eens van dichtbij zien
  • een 25 km in de benen
  • fiets terug inleveren
  • een snack gaan eten en een restaurantcadeaubon kopen voor de vaderdag van schoonpa (dat was de reden waarom ik naar Blankenberge ben gereden)
  • nog eens tot aan het strand gaan, want mijn fietstocht had me meer het binnenland ingestuurd (ja, de zee lag er nog, de pier is nog altijd even lelijk als anders, maar het strand lag er zeer proper bij – na dit weekend zal dit wellicht anders zijn)
  • weer op weg naar huis, de auto was een oven, eerste aircotest van de nieuwen ‘otto’ gedaan
  • grote dochter afhalen op school
  • direct met haar naar Gent, zondag gaat ze les volgen bij de Russische viooljuf van het conservatorium, ik kan haar dan niet wegbrengen want er staat een dagje ardennen op mijn programma dan, dus zijn we de omgeving van Gent-dampoort gaan verkennen, zodanig dat ze haar weg vindt (ik vind dat geen coté voor een meisje van 16 alleen, maar nood breekt wet, daarom die overdreven voorbereiding)
  • langs het tankstation in het terugkeren, want ook de wagen had last van dorst in deze warmte (wat wil je zo van pier naar pol rijden)
  • thuisgekomen de tomaten- en bloemkoolplanten gered van de droogte (‘k was mijn serre vergeten openzetten vanmorgen)

En vanavond : luierdeluierdelui, niet koken, kids mogen naar de frituur en ik ga voor een natje en een droogje nog maar eens de wagen pakken naar goed gezelschap.

Ik zal moe zijn vanavond, maar niet van te werken !

I really am a lucky girl !!

9 gedachtes over “I’m a lucky girl !

    • Jij bent echt wel de grootste ‘curieuseneuse’ van Limburg hé. Kan ik mijn vrienden maar op een paar vingers tellen, en dan zou ik daar nog niet mee mogen gaan eten zeker. Foei, Foei !

  1. Diene coté aan de Dampoort valt wel mee voor een meisje van 16 als die niet bang is en niet op haar mondje gevallen is. Gewoon niemand recht in de ogen kijken en alle onnozelaars links laten liggen.

    Alleen in den donker zou ik daar inderdaad niet gaan ronddwalen. Zelfs al ben je 45! In den donker doe je dat best met meer, ook al ben je dan bezig met bendevorming …

    En om af te sluiten: dat het allemaal enorm zalig klinkt wat jij hebt gedaan hoor!

Wat ben ik blij dat u reageert !

