Een medley

Ich bin wie doooo (ahaha) – een Barry Whiteke – waarom niet : The Hucklebuck – summer of 69 (MIJN lied ! ben dan geboren) – zéér fout : een beetje verliefd (wat had ik dat graag op 1 tegel gedanst met diegene waar ik aan denk bij het vorige liedje ;-)) – Indianendans – de Plopdans (plopperdeplopperdeplop !!) – tussendoor wat ‘Simpele Minden’ – een The Cure-ke – It’s raining men (niets van gewaar geworden eigenlijk – eerder druppels van het zwetende tentzeil) – speciaal voor mijn Piepedolleke, de Macarena (ze heeft het ooit gepresteerd op het trouwfeest van mijn broer om de ‘macaroni’ aan te vragen aan de DJ) – muziek waarop we een huppeldepup-lijndansje deden (’t is geen zicht, ik weet het) – …

De echtgenoot zou gezegd hebben : kijk ze daar staan die nitwits allemaal … ik ben er gisteren met veel plezier één geweest ‘schat’ !

De gevolgen voor vandaag : doortrapte voeten, zere (schorre) keel, oren die maar voor 80% werken na de tuuuuuuuut van vannacht, … grote dochter mag haar operaconcert hebben hoor deze namiddag, ik ga een siestake doen !

9 gedachtes over “Een medley

Wat ben ik blij dat u reageert !

