Let’s dance

“Put on your reds shoes” *check !*, hoewel, dat zijn open schoenen en ’t is hier zo koud, en dat dansen gebeurt in een tent (misschien nog van gedacht veranderen, ik ben een vrouw voor iets hé)

“And dance the blues”  Wadde, niets te blues, ’t is alweer véél te lang geleden dat ik de beentjes nog eens heb losgegooid, ik wil genieten dus.

Moeder, dochters, en van één daarvan het onafscheidelijk aanhangsel (vriendje) gaan een stap in de wereld (enfin, ons dorp) zetten.  Daar zal volk naar komen kijken !  Bede aan de DJ om wat foute muziek te spelen, en de jaren 80 ook niet over te slaan, ik heb namelijk niet genoeg melk gedronken in mijn jeugd om mee te kunnen springen met dat jonge geweld.

Heb ik trouwens al gezegd dat het vriendje nu ook al blijft slapen (in de LOGEERKAMER that is – en mijn slaapkamerdeur blijft openstaan hé mannekes !)  Alleen komen eten is blijkbaar al niet meer voldoende …  pfff hoe een moeder lijden kan :-).  Maar eerlijk is eerlijk, ’t is een brave (als ik in de buurt ben toch)

 

10 gedachtes over “Let’s dance

  1. PS doe vooral gemakkelijke schoenen aan, je bent geen 16 meer, hè. Maar vooral : veel amusement en in het dialect zeggen wij : neet te laat en neet te zaat!

    • Geen 16 meer, maar toch nog maar 2×21 hoor ! Van dat laat zullen we vroeg maken 🙂 en zat ben ik nooit (en mocht het vandaag de eerste keer zijn, geen erg, we gaan toch te voet.

Wat ben ik blij dat u reageert !

