Hoe noemen ze dat ?

  • Je armen uitstrekken naar een lege plek naast je in bed
  • De berichttoon van je GSM horen, het bericht niet snel genoeg kunnen openen, en dan een bericht krijgen van je GSM-operator
  • 150 km rijden om een koffie en een warme chocomelk te drinken
  • Je mailbox openen, want je kunt nooit weten dat daar eens een lief bericht in staat, en dan een mail krijgen van AVEVE dat een hacker hun mailadressenbestand heeft misbruikt
  • Emotioneel blokkeren, geen vooruit en achteruit meer zien
  • Weten dat een vonk die je even wilde of dacht te voelen geen liefde is
  • Lopen blèten terwijl je het gras afrijdt, en op dat moment nog aangesproken worden door de buurman die de prestaties van je nieuwe wagen wil weten
  • Bijna van de daken willen schreeuwen dat je het allemaal wel alleen kan (uit zelfbehoud) en weten dat het zoveel leuker is met twee
  • Voor niets angst hebben, en tegelijk voor alles
  • Kwaad zijn op het verleden, en tegelijk het goede eruit enorm koesteren
  • Weten dat je veel hebt om gelukkig te zijn, en het toch niet zijn
  • … … …

Ik denk dat ze dat EENZAAMHEID noemen

12 gedachtes over “Hoe noemen ze dat ?

  1. Een harde realiteit maar toch ligt de wereld aan je voeten. Waar pijn leeft over gemiste opportuniteiten is er ook plaats om ze te krijgen. Wat je hebt is vrijheid, het kan leeg aanvoelen maar het is beter dan gevangenschap.

  2. weet niet zo goed wat gezegd, ‘k heb ook geen zin om dingen aan te halen die je waarschijnlijk al 100den keren gehoord hebt.
    ik kan je enkel sterkte en snel betere tijden (of gemoed) toewensen!

  3. Beste Eilish
    Dit grijpt me bij de strot. En je zal het misschien niet verwachten, maar ik vind het heel herkenbaar. Niet in mijn heden, maar in mijn verleden. Gelukkig ben je van nature een optimist (ik niet, ik heb het moeten leren, jawel dat kan!). Houdt optimisme niet in dat je diep van binnen het VERTROUWEN hebt dat alles goed komt, ook al lijkt dat nu helemaal niet zo?

Wat ben ik blij dat u reageert !

