Nieuw speeltje

Fijne trillingen, zoemend geluid, comfortabel in de zetel, zachte muziek en de boerebuiten op de achtergrond.

Ik ben er even zuinig op als op een goed boek, af en toe een pagina lezen, want het genot mag niet te snel overgaan !

Eindelijk heb ik er weer één,

En wat rijdt hij goed …

mijn nieuwe auto 🙂 🙂

20 gedachtes over “Nieuw speeltje

    • Ja, zeg wel, als je weet dat mijn vorige wagen het op 17 maart heeft begeven … Eerst 12 dagen zonder auto gezeten, daarna een vervangwagen, maar een mens heeft graag zijn eigen gerief hé

    • Dat veilig zou moeten lukken, want mijn schoonmoeder heeft mij een gewijde palmtak cadeau gedaan 🙂 en als die zijn taak niet vervult, dan is er ook nog een omniumverzekering

    • Zolang Lucie (mijn nieuwe vriendin GPS) me gezelschap houdt, rijd ik desnoods naar het andere eind van de wereld 🙂
      Van zodra ik een fietsenrek heb, kom ik eens fietsen in Limburg, dat is namelijk iets wat ik al lang eens wil doen.

        • OK, afstand in km ? Goede fietspaden ? Mooie landschappen ? Bij wie mag ik ontbijten, bij wie het avondmaal ? En wie brengt er ondertussen mijn wagen van punt A naar punt B ? 🙂 🙂

          • 15à20 km enkele reis, schat ik zo. Mooie landschappen? Wat een vraag!!! Geen chauffeur nodig voor je nieuwe slee, je maakt toch gewoon een lus van A naar B en terug naar A. Dus ontbijt en avondmaal bij Hans, lunch hier. OK, dat is dan geregeld, nu enkel nog een datum prikken.

Wat ben ik blij dat u reageert !

