Omdat …

  • ik op mijn nieuwe vierwieler (waar ik nog altijd op wacht :-() direct een trekhaak laat monteren waar dan een fietsenrek op moet komen, heb ik me vandaag maar een nieuwe tweewieler gekocht, na 24 jaar mocht dat al eens (kilometerteller erbij gekregen, en aan 20 km/u tegen wind naar huis gereden – verdien ik nu een standbeeld ? :-))  Dus in de toekomst kunnen we een paar fietstochten gaan maken die verder van onze achterdeur liggen.
  • een mens niet altijd maar kan luisteren naar dezelfde vakantievraag van de Piepedol nl “Doen we vandaag iets leuks”, ben ik vandaag een rode kool te lijf gegaan (vanmiddag van gegeten, en nog 4 porties in de vriezer), om bloemen gereden voor de echtgenoot zijn bloembak op het kerkhof (‘k was in een lieve bui) en toch zonder bloemen thuisgekomen wegens twee winkels die sluiten op maandag, heb ik mijn gras afgereden, bloemkolen geplant in de serre, tussendoor brood gebakken, de was gedaan, naar de schoonthuis gegaan (ze hadden ons daar weer al lang niet gezien)
  • er morgen drie ritten gepland zijn voor het minder mobielen vervoer (9 u, 16u30, 18 u), zal het opruimen van mijn vestiaire nog een dagje moeten opschuiven (winterjassen van de kapstok, laarzen poetsen en opbergen).  Ik ga er dus van uit dat het nu enkel nog maar mooi weer wordt !
  • er morgen drie ritten gepland zijn … en moeders taxi dus al geboekt is,  zal de Piepedol het iets leuks doen zelf uitvinden, in de vorm van vriendinnetjes zien
  • ze bij CM vinden dat de chauffeurs altijd nog beter kunnen doen, kreeg ik vandaag toelichting bij de reeds aangekondigde vorming.  Een studiedag met als onderwerp : de psychologie van de zieke.  Zou ik daar durven vragen om psychologische bijstand, na het vervoeren van lastige klanten 🙂 ?
  • het ondertussen laat geworden is, zou ik beter mijn bed gaan opzoeken
7 gedachtes over “Omdat …

    • Ik druk, laat me niet lachen, ik maak het hier zo druk als ik zelf wil.
      En mijn fiets is niet electrisch, ik duw nog graag door op de trappers (mijn conditie heeft dat hard nodig !)

Wat ben ik blij dat u reageert !

