Listen very carefully,

I will say this only once !!

Boodschap voor de Piepedol.  Je kunt koppig zijn, maar zoooo koppig …

Juffie heeft nog maar eens last van een ‘rode leger-aanval’, maar toch besloot ze zich i.p.v. met maandverband met enkel een inlegkruisje te verweren.  Hoe ik ook zei dat dit niet voldoende zou zijn, ze wou het absoluut beter weten.

Toen ik vanmorgen haar jeans zag liggen, gehandtekend met … kwam ik net niet aan mijn kookpunt.  Ze had geluk, het was nog vroeg, ik moest gaan werken, mijn woede kon dus grotendeels bezinken tegen dat ik thuis was.

Ze ‘mocht’ van mij zelf de schade herstellen, dus uitleg gegeven over wasmiddel met enzymen oiB xeT, een beetje laten inweken, nog een goeie wrijf achterna.  Dat ze mèt maandverband toch nog een ‘piezema’ ongelukje had, dat neem ik haar niet kwalijk, dat probleem heb ik dus zelf verholpen (daar zijn mama’s voor)

Dus meiske, wat hebben we geleerd vandaag ?

Juist, ge kunt zien dat ge het niet meer vergeet !!

9 gedachtes over “Listen very carefully,

  1. Ah, zoiets moet elke vrouw eens meemaken denk ik, ik herinner mij toch een uitbrander van formaat van toen ik een jaar of zestien was (jaja, k was een laatbloeierke) en toen mijn dochter een jaar of dertien was had ze hetzelfste voor 🙂

    Het is grappig dat we er blijkbaar allemaal eens door moeten! 🙂

Wat ben ik blij dat u reageert !

