Ze hebben me bij mijn pietje !

Factuur gekregen van  Tja, als ze geld moeten hebben, dan treuzelen ze niet.  Al hetgeen ik als promotie gratis moet krijgen volgens mijn aankoopovereenkomst (digitale TV/vaste telefonie) is aangerekend.  Verdomme toch, weten die van de facturatie dat niet misschien, of is het een manier om nonchalante mensen het geld uit de zakken te halen.

De factuur niet betalen is geen optie, want in de algemene voorwaarden staat duidelijk dat je ook al betwist je hun factuur, deze toch eerst moet betalen.  Zo gaat er in de komende dagen 175€ teveel van mijn rekening gaan.

Is het daarom dat hun logo knipoogt ? Ik vind dit nochtans geen kapoenenstreek !

‘k Zal het maar optimistisch bekijken zeker … mocht ik alle films die we de laatste dagen al bekeken hebben, samen met de kroost in de bioscoop gaan zien zijn, het zou me stukken meer gekost hebben.

7 gedachtes over “Ze hebben me bij mijn pietje !

    • Moet je inderdaad proberen, zo is dat bij ons ook al eens gegaan. Het kost wat moeite om je door de menu’s van de klantendienst te struggelen maar het is die moeite wel waard. Volgens mij is de klantendienst zelfs een gratis nummer. Veel succes!

    • Natuurlijk heb ik gereageerd, ben ekik geen OCMW hoor ! Ik moet niets hebben van een ander, maar hetgeen van mij is, is van mij punt !
      ‘k Heb ook 20 jaar in de boekhouding gewerkt, zo een blunders begrijp ik dus echt niet !

  1. Verschrikkelijk die mannen hun facturatie. Gelukkig heb ik nog nooit een probleem gehad ermee, maar met de technische kant des te meer. En dan rekenen ze natuurlijk ook iets aan, want ja, als je niet binnen de *piep* aantal dagen iets laat weten dan telt het niet meer als garantie. Dus ja, iedereen: kijk alles na aan je digibox en internet voor je de technieker je huis uit laat gaan!

Wat ben ik blij dat u reageert !

