Is this for real ?

Zo dikwijls heb ik me afgevraagd na mijn leven met de echtgenoot, wat liefde dan echt mag zijn.  En even dikwijls heb ik gedacht dat ik ze misschien wel nooit meer zou beleven.

En dan kijk ik plots in twee ogen die me de laatste maanden zo vertrouwd geworden zijn, en bedenk ik me dat de eigenaar van die ogen mijn leven weer zin heeft gegeven.   En ik geniet … van het cadeau dat me gegeven is !

Eindelijk een man die snapt dat graag zien geen beperking hoeft te zijn voor het leven dat we elk apart leven, en een man die weet dat de zorg voor mijn kroost nog een hele tijd prioriteit zal zijn (zonder dat het aan mijn graag zien afbreuk doet)

Or am I just dreaming ?

Als ik nu droom, laat me dan asjeblieft verder slapen !

 

5 gedachtes over “Is this for real ?

Wat ben ik blij dat u reageert !

