Weer een man in huis

Mocht je mij een paar weken geleden gezegd hebben dat ik op dit moment weer een man in huis zou hebben, ik zou je voor zot verklaard hebben !

En toch … Het kan verkeren …  Ik heb hem momenteel zelfs in het vizier, hij blijft altijd dicht in mijn buurt

Voor de nieuwsgierigen een beschrijving :

de voordelen :

* hij heeft altijd een cadeautje mee

* mijn kinderen zien hem ook graag

* steekt altijd het licht aan in het donker (ziet graag wat hij doet dus)

* altijd een olijke smile op zijn gezicht en lachende ogen

de nadelen :

* hij mag zich wel eens scheren, zijn baard is te lang en zijn snor piekt

* er schort iets aan zijn basishygiëne, want hij draagt altijd hetzelfde

* in plaats van te wachten tegen dat ik de voordeur opendoe … nee hoor zijn behoeften zijn meestal zéér dringend, hij klimt altijd aan de zijgevel omhoog rechtstreeks naar mijn slaapkamer

* en ’t is nochtans niet dat het daar zo een vuurwerk is

* vestimentair is hij eigenlijk helemaal mijn type niet, zo een rood glanzend pak afgezet met wit bont, inclusief een rode pinnemuts

 

Pfff … ‘k vrees dat ik nog maar eens de verkeerde keuze heb gemaakt.  Dedju é !

7 gedachtes over “Weer een man in huis

Wat ben ik blij dat u reageert !

