There’s no business like ‘schouwbusiness’

Vooral in tijden dat er schimmels over de nok van het dak rijden met een vent met een tabbaard en een rooie mantel, en twee zwarten met een pofbroek en een pluim op hunne hoed …

Vermits mijn kroost het schoentjeszetten al een beetje ontgroeid is, was ik het bijna vergeten dat de sint nog moet komen.  Nu ja, ze zijn ook niet altijd braaf geweest hé :-).  Maar als ik me niet vergis heb ik een hele tijd geleden al chocoladeventen gekocht en goed weggestoken (waar heb ik die ook alweer gelaten ?)

De schouwpijp zal alvast niet breed moeten zijn om daar een cadeau in de vorm van een bankbiljet door te krijgen voor de meiden.  En voor mezelf : tja … ik heb de indruk dat de sint zaterdagavond al is geweest, en ‘k zou ’t niet erg vinden mocht hij dat op geregelde tijdstippen willen blijven doen 😉

8 gedachtes over “There’s no business like ‘schouwbusiness’

  1. Zo zal het hier volgend jaar ook zijn. Ze waren weer niet content dit jaar. Omdat de ene meer met de Wii speelt en ook geen dvd’s kijkt (een dvd-speler) of spellekes speelt (boggle). Duh. Ik was om te rotten.

Wat ben ik blij dat u reageert !

