Waaw, gewèldig !

Meer dan 100 bezoekers op mijn blogske gisteren.  Dat doet wat met een mens die van bloggen.be komt … Straks ga ik nog zelf gaan geloven dat hetgeen ik schrijf de moeite is om te lezen (wacht hé, eerst de bovenste knop van mijn bloeske openzetten, dat begint hier te spannen)

‘k Zou beter wat nuttiger werk gaan doen dan hier maar wat te schrijven, duty calls, het lot van een simpel huisvrouwke, een volle wasmand om te strijken.  Ik wou dat mijn portemonnee ook altijd zo vol zat als die wasmand elke week …

6 gedachtes over “Waaw, gewèldig !

  1. Ik ben ook zo’n mens dat ooit van bloggen kwam.
    Ik weet niet wat dat daar is, maar tot daar geraken ze precies nooit. Bovendien is dat vreselijk gebruiksonvriendelijk voor een lezer. (je kan het blogstuk niet zien terwijl je commentaar levert, vreselijke code, de commentaren staan achterstevoor…)

  2. Onbedoeld heb je me er bijna van overtuigd om ook te verhuizen. Méér dan 100 lezers op één dag, daar kan ik alleen maar van dromen! En dan alleen nog maar in mijn wildste dromen!!!

Wat ben ik blij dat u reageert !

